Sərgilər:Uğurlu sərginin tərtibatı

Şirkətlərin məhsul və xidmətlərini ziyarətçilərə təklif etdikləri, alıcı ilə satıcının qarşılaşdıqları fəaliyyətdir. Ölkə və beynəlxalq sərgilər olaraq qruplara bölünür. Bir ölkədə istehsal olunan məhsul başqa bir ölkədə sərgidə nümayiş etdirilə bilər. Bu səbəblə ixracat edən şirkətlər müəssisələr üçün fürsət yaradır. Sərgilər ixtisas və ümumi olaraq 2 qrupda toplanır. İxtisas qruplar müəyyən bir məhsul qrubunu(Hannover texniki maşınların), ümumidə isə fərqli məhsul kateqoriyaları təmsil olunur.
Ümumi sərgilər, geniş kütlələrə firma ya da məhsulun tanıtılması adına köməkçi olarkən, ixtisas sərgiləri isəxüsusi və məhdud bir mövzuda yəni firmanın istehsal sahəsindəki hədəf kütləsinə səslənə bilməsi adına olduqca fərqli reklam medyalarıdır.
Gərək ixtisas sərgilərində gərəksə ümumi sərgilərdə, firmalar məhsullarını və xidmətlərini anladan və göstərən standlar qurmalarının yanı sıra, bu standlarda hədəf kütlənin diqqətini çəkəcək reklam aktivitələrinə müraciət edirlər. Bu işlərin çərçivəsinə bəzən multiviziy, kataloq, braşura kimi məlzəmələrdən faydanılmaqdadır. Ancaq burda diqqət edilməsi gərəkən bir nöqtə var. Hədəf kütləni doğru təyin edib onlara uyğun mesaj verilməsi və doğru sloqanların səsılənməsi vacibdir.
Sərgilərin daha uğurlu həyata keçirilməsi üçün aşağıdakılar diqqət edilməlidir:
  1. Sərgədə iştirak edən şirkətlər bir qurum altında birləşməlidirlər.
  2. Eyni mövzudakı sərgilərin ildə öngörüləcək sayını aşmaması önəmlidir. kürk sərgisi ildə bir dəfə, isitmə soyutma sərinkeş sərgis ildə iki dəfə, tekstil sərgisi isə ildə üç dəfədən artıq olmamalıdır.
  3. Hər sərginin kataloqu, məhsul və iştirakçılara görə edilməlidir.
  4. Hansı sərgilərin hansı tarixdə, harad ediləcəyi öncədən uyğun bir şəkildə elan edilməlidir.
  5. Sərgilərdə lider qurumların iştirak etmələri üçün bu qurumlara özəl yer ayrılmalıdır və özəl qiymətlər düşünülməlidir.
  6. Sərigi müdəti zamanı qonaqlama məsələsi diqqətə alınmalıdır.
  7. Sərgidə sərgi mövzusu ilə əlaqədar özəl panel və konfranslar orqanizələşdirilməlidir.
  8. sərgi üçün yemək və reqrasyon işi də həll olunmalıdır.
  9. Sərg ilə əlaqədə oln şirkətlərin bir PR-Reklam-Pubicity firmasıyla işbirliyi içərisində olmaı lazımdır.
  10. Sərgiyə gələn iştirakçılar üçün ehtiyacı olduğu zaman danışma mərkəzi(consulting) ər xidmətlət düşünülməlidir.

Comments

Popular posts from this blog

Səksən yoxsa Həştad?

Tünd bənövşəyi haqqında

Bəzi sözlərin kimliyi və izahı