RFM; Müştərinin Kim olduğunu bilmək istəyirsən?

RFM, müştəri dəyərinin analizi metodur. Həm database marketing , həm də direct marketing-də çox istifadə olunur. Retail və xidmət sferasında bu metod analiz üçün ayrıcalıq daşıyır.

RFM-in açıqlaması
Recency-Təzəliklə- Müştəri ən son nə zaman  məhsul satın alıb
Frequency- Tezlik- Hansı sıxlıqda müştəri məhsul satın alır
Monetary Value-Pul dəyəri- Nə qədər müştəri pul xərcləyir məhsula

Bunu rəqəmlərlə dah da aydınlaşdıra bilərik
Recency-10- Müştərinin ən son nə zaman alış etdiyi zamandan 10 ayın artıq keçməsi
Frequency-10-Son 12 ayın alış edilmə sayı müştəri tərəfindən
Monetary Value-Müştəri tərəfindən ən yüksək sifarişin dəyəri

Recency Attribute-dan başlasaq, müştərini 3 kateqoriyaya bölsək
Müştəri Satın Alma sayı ilə son 90 gün
Müştəri Satın Alma sayı ilə son 91 gün 365 gün
Müştəri Satın Alma sayı ilə 365 gündən artıq

Daha sonra bu qruplara puanlar verilir. 90 gündən az alış veriş edən müştərilər ən dəyərli müştərilərdir. Bu qrupa 3 puan verək. 90-365 günə isə 2 , ən sonuncusuna isə 1 puan verilir. İstənildiyi təqdirdə R,F,M başlıqlarının birisini digərlərindən daha önəmli isə katsayısı da dəyişə bilər. Məsələn mənim üçün sıxlıq önəmli isə 1,5 kimi bir qatsayı ilə vuraraq puanını hesablaya bilərik. Nəticə olaraq toplanan bu dəyərlər sonucunda ən yüksək puana çatan müştərimiz ən dəyərli müştəri qrupumuzu ortaya çıxartmaqdadır. Bu müştəri qrupumuz üzərinə stratejilər inkişaf etdirə bilərik.


Comments

Popular posts from this blog

Səksən yoxsa Həştad?

Tünd bənövşəyi haqqında

Bəzi sözlərin kimliyi və izahı