PR-ın dərdi və dəvası!!!

Son yazısında Ali Saydamın karamsar yəni bədbin PR düşüncələri gerçəktə yoldaşı Arın Saydamın yenilikdə çapa çıxacağı Sürdürüləbilir İletişim kitabı üçün olan materiallardan doğan nəticəli fikirlərdir. Razı olmamaq mümkünsüzdür. Demək olar ki, paralel axın kimi səsləndirmək olar ölkəmiz qarışıq. Amma bu o paraleldən deyil.

Ali bəy deyir ki,
- Strateji planlamanın inkişaf etdirilməsi üçün iletişim, yəni komunikasiya önəmlidir. Bəli hələ də yetərsizlik çoxdur. Belə ki, Nümunələnən Strateji planların kopyası və az əlavələri ilə Top Managementə təqdimatı ilə bitir. Əsas olan Bottom Up yanaşması unudulur. İMC də həmçinin unudulur.
-Yönətim, hüquq və finans müşavirlərinin PR-a müdaxiləsi və nəticədə PR-ın güvənilirliyinin sarsılmasına səbəb ol(muş) (ol)ur. Təbii ki, yönləndirici, göstərici və manupilativ addımlarıyla adı çəkilən məsul vəzifəlilər PR-ın şəffaflığına imkan vermir.
-Hələ də PR-ın Etibar Yönətimindən ziyadə Göz Boyama Sənəti kimi dərk edilməsi ciddi problemdir. Buna bariz nümunə kimi dövlət qurumlarının mətbuat katibləri ya da PR nümayəndələri misal gətirmək olar.
-PR təkrar tərif verilməsi məsələsi. Elə ən ciddi problem də budur.
-PR ARTIQ SƏHV ANLAŞILMIŞ bir sahədir.

Yuxarıda sadalanan səbəblərə həmçinin əlavələr daha da var, mən sadəcə biri üzərində duracam. Ciddi kadr məsələsi. Sektora əsl PR mütəxəsisi lazımdır. Həm də sustainable, Ali Saydam demiş, üç kuruş beş kazanç karşılığında iş değiştirenler yok...

Comments

Popular posts from this blog

Səksən yoxsa Həştad?

Tünd bənövşəyi haqqında

Bəzi sözlərin kimliyi və izahı