Ilk Flash Sale təklifimiz Fresco marketinə!


Deal of the delay ya da flash sales dediyimiz, bu ingiliscə olan söz birləşmələri elə marketingdə bir məna ifadə edir.  Bunu ana dilimizə tərcümə edəndə işıltılı satış deyə düşünürəm. Tərcümə məsələsində təkliflərə hazıram. Sual olunsa bu işıltılı satış nə mənədir cavab çox sadədir. Böyük endirimlərin zamanla qısırlı olan təklifləri işıltılı satış deməkdir. Mantrası da budur ki, əlində olan malların satışının müddətli şəkildə təklifi.
Son illərin əsasən 2011-ci ildən satış trendlərindən biri işıltılı satış öz effektini verməkdədir. Artıq pərakəndə sektorunda önəmli ölçüdə payını artıran marketlərə biz ilk dəfə bunu təklif etməyi düşünürük. Mobil Marketing təmsilcisi olduğumuz bu bazarda Flash Sales necə işə yarayacağını xırdalayacağıq.
Bu satış növü əsl win-win situation nümunəsidir.burada market də qazanır,burada nihai müştəri də qazanır.Flash sales üçün aşağıdakı hallar münbit şərait yaradır
Ekonomik düşüncə
Endirim axını
Mövsüm bitişi qazanclar
Faydalı qiymətə satın alma
Qat qat ucuz alınma sistemi
Bir nüans nəzərdən qaçmasın, burada əsas qazanan tərəf Tədarükçü Zincirinin üzvüdür. Marketi tədarük edən tərəf olan tədarükçü satılmayan likvidli kapasitesini ortaya qoyur həmçinin sezon sonu stokunu aradan qaldırır.
Işıltılı satışın ən önəmli tərəfi isə, agız dolusu bildirilir ki, qəfil təkliflərlə təşfiq edici qiymətlərlə müştərinin önünə çıxılsın. Bü cür təkliflər qəfil baş verir və incəvara pəncərəni elə açıq buraxırsan ki, uzağı 2 günlük aralı qalır. Müştərilər bütün bu məlumatları SMS Marketing tərəfindən biçimini verdiyi mətnlər şəklində ala bilərlər.
Marketlər üçün istənilən budur ki, Product ya da Brand Manager  Supply Chain(Tədarük Zinciri)dən şirkət və ya bir neçə şirkətlə danışıqlar aparsın. Hansı mallara ümumilikdə böyük endirimlər edilə bilər.Bu hal təyin edildikden sonra kompaniya müddəti təyin edilir, qiymətlər işlənir, market içərisində yerlər müəyyənləşdirilir. Gerisi bütün personal da xəbər edilir. Indi nə qaldı? Müstərinin məlumatlandırılması.
Bir dəqiqə içərisində minlərcə müştəriyə eyni mətnlə kompaniya SMS şəklində xəbər verilir. Bu işi də bizə həvalə edin.
OK. Bu iş bizə nə verir deyə sual etsək, Tədarükçü ilə Market münasibəti bərkiyir,Marketlə müştəri münasibəti loyallaşır,Müştəri isə qənaət etmiş olur. Bu yaranmış dəyər zincirindən narazı olan var?

Comments

Popular posts from this blog

Səksən yoxsa Həştad?

Tünd bənövşəyi haqqında

Bəzi sözlərin kimliyi və izahı