Ilk Flash Sale təklifimiz Fresco marketinə!
Deal of the
delay ya da flash sales dediyimiz, bu ingiliscə olan söz birləşmələri elə
marketingdə bir məna ifadə edir. Bunu
ana dilimizə tərcümə edəndə işıltılı satış deyə düşünürəm. Tərcümə məsələsində
təkliflərə hazıram. Sual olunsa bu işıltılı satış nə mənədir cavab çox sadədir.
Böyük endirimlərin zamanla qısırlı olan təklifləri işıltılı satış deməkdir.
Mantrası da budur ki, əlində olan malların satışının müddətli şəkildə təklifi.
Son illərin
əsasən 2011-ci ildən satış trendlərindən biri işıltılı satış öz effektini verməkdədir.
Artıq pərakəndə sektorunda önəmli ölçüdə payını artıran marketlərə biz ilk dəfə
bunu təklif etməyi düşünürük. Mobil Marketing təmsilcisi olduğumuz bu bazarda
Flash Sales necə işə yarayacağını xırdalayacağıq.
Bu satış
növü əsl win-win situation nümunəsidir.burada market də qazanır,burada nihai
müştəri də qazanır.Flash sales üçün aşağıdakı hallar münbit şərait yaradır
Ekonomik
düşüncə
Endirim
axını
Mövsüm
bitişi qazanclar
Faydalı
qiymətə satın alma
Qat qat
ucuz alınma sistemi
Bir nüans nəzərdən
qaçmasın, burada əsas qazanan tərəf Tədarükçü Zincirinin üzvüdür. Marketi tədarük
edən tərəf olan tədarükçü satılmayan likvidli kapasitesini ortaya qoyur həmçinin
sezon sonu stokunu aradan qaldırır.
Işıltılı
satışın ən önəmli tərəfi isə, agız dolusu bildirilir ki, qəfil təkliflərlə təşfiq
edici qiymətlərlə müştərinin önünə çıxılsın. Bü cür təkliflər qəfil baş verir və
incəvara pəncərəni elə açıq buraxırsan ki, uzağı 2 günlük aralı qalır. Müştərilər
bütün bu məlumatları SMS Marketing tərəfindən biçimini verdiyi mətnlər şəklində
ala bilərlər.
Marketlər
üçün istənilən budur ki, Product ya da Brand Manager Supply Chain(Tədarük Zinciri)dən şirkət və ya
bir neçə şirkətlə danışıqlar aparsın. Hansı mallara ümumilikdə böyük endirimlər
edilə bilər.Bu hal təyin edildikden sonra kompaniya müddəti təyin edilir, qiymətlər
işlənir, market içərisində yerlər müəyyənləşdirilir. Gerisi bütün personal da xəbər
edilir. Indi nə qaldı?
Müstərinin məlumatlandırılması.
Bir dəqiqə
içərisində minlərcə müştəriyə eyni mətnlə kompaniya SMS şəklində xəbər verilir.
Bu işi də bizə həvalə edin.
OK.
Bu iş bizə nə verir deyə sual etsək, Tədarükçü ilə Market münasibəti bərkiyir,Marketlə
müştəri münasibəti loyallaşır,Müştəri isə qənaət etmiş olur. Bu yaranmış dəyər
zincirindən narazı olan var?
Comments
Post a Comment