Aldanıb da aldatmayın, o zaman aldanmayın...

Hesab edin ki, Economist.com web səhifəsindən qarşınıza çıxan abunəlik cədvəlindən sadəcə 3 qiymət önünüzdədir:
1. web abunəlik sadəcə 59 dollar
2.print şəklində abunəlik 125 dollar
3.web+print şəklində sadəcə 125 dollar
Aaaa, deyib şaşı gözlərinizlə dönə dönə rəqəmlərin eyniliyini dəqiqləşdirməyə çalışsanız da, bəli, siz elə başdan düz görübsüz.
Buna marketingdə decoy effect deyilir ki, 2 seçimin yanına bir qabırğa seçim daha qoyulur. Hansi ki, əlavə olunan bu 3-cü seçim o iki seçimdən birinin seçimini gücləndirsin.

Ya da əlavə olunmuş şəkildən İPod Touch nümunəsi apaçıq ortada

Ya başqa bir misal, mağazaya daxil olan müştərini dinlədikdən sonra, nə istədiyini bilib, ona məhsul təqdim edirsiniz və bilirsiniz onu almayacaq və qiymətini də baha deyirsiz, nəticə məlum, daha sonra ona ikinci məhsulu göstərirsiz, qiyməti aşağı deyirsiz, və əminsiniz bunun keyfiyyətsiz olduğunu düşünüb də sizdən almayacaq. Əla! Və ən sonda, orta qiymətə və yetəri keyfiyyətli 3-cü məhsulu təqdim edirsiz(əslində bunu ta başdan satmaq istəyib də ən sonda bildirirsiz).Elə bu yerdə məşhur bir deyim ağlıma gəldi, Deyiləsi birinci sözü ən sonda de!,
 Bax belə, çalışın bu cür tələlərə asanlıqla düşməyin :)

Hə bunu da unutmayın, əslində burda satış mütəxəsisi sizlərin hər şeyə müqayisəli yaxınlaşmağınızı mükəmməl istifadə edir. Demək ki, hər zaman müqayisə işə yaramaz.

Comments

Popular posts from this blog

Səksən yoxsa Həştad?

Tünd bənövşəyi haqqında

Bəzi sözlərin kimliyi və izahı