Qırğız alaçığı,Ying Yang tərzi, Evini partladan Tyler Durden

Əgər inşaat sektorunda niş marketingi ələ alsaq burda əsaslı şəkildə şirkət olaraq özünü başdan aşağı gözdən keçirməlisən...
Şirkət nələrə sahibdir vəya ehtiyaclara görə nələrə sahib olmalıdır...
Şirkət hədəf kütləsində o gizli qrupu o seqmenti aşkarlamalıdır...

Aşkarladımı, nə gözəl,sayını dəqiqləşdir, pul kisəsinin yoğunluğunu da ehtimal elə, əlləri sıva işə...
Vacib olan da elə budur da, sənin istəyini vəya istəklərini edirəm, no problem, pulun var?!
Əgər bir müştəridirsə, mikronize marketingdir bu, istər evinin içini istər çölünü istər həyətini O"na özəl edirsən və başqa heçkimə etmirsən...
Yox səndə təxmini 14-20 müştəri varsa ən gözəli də budur, eyni yaratdığın paketi bunlara şamil edirsən... Gözəl tərəfi də, qazanc çoxdur...
Müştəriylə işi bitirdik,keçək müştəriyə nə təqdim edəcəyimizə. Variantları bir bir ortaya çəkək...
  1. Müştəriyə sadəcə və sadəcə sizə bu interyeri edəcəyik adı Qaşqay interyeridir. Yəni ki, heçkimin təklif etmədiyi və heçkimin edə bilməyəcəyi etsə də geç olacağı bir proyekt
  2. Klientə bir neçə işi bir araya gətirib, evdə Ying Yang tərzindən, Uçan Şpagettinin heykəlinə kimi elə bəlkə də həyətdə Qırğız alaçığı. Kombinə olmuş bu xidmətlərin bir paket adı altında müştəriyə təqdim edilməsi
  3. Ustaların Alman olması!!! Alman proyekti, üstəlik həm hava şəraitinin nəzərə alınması, yəni qışda evin içi isti,yayda evin içi sərin, ya da elə Azərbaycanda əsl alman evi 
  • Çox uşaqlı ailəyə ayrıca bir proyekt təqdim olunur...
  • Sosial həyatı olanlar bir başqa proyekt, evin içində əyləncə,DJ yeri ayrıca Bar yeri ortadaca...
 
Vini,Vidi,Vici...
 

Comments

Popular posts from this blog

Səksən yoxsa Həştad?

Tünd bənövşəyi haqqında

Bəzi sözlərin kimliyi və izahı