Unique Selling Position ya da Xüsusi Satış Təklifi

USP, hələ tələbə illərindən tez tez rastlaşdığım kəlimələrdəndir. Xüsusilə də, Advertising, Reklam dərslərindən qarşılaşdığım kəliməni bir ələ alıp xırdalamaq istərdim.
Adını Xüsusi Satış Təklifi qoymağı qət etdim, ən başda unique sözünü tərcümədə biraz gedib gəlsəm də misilsiz, qeyri adi,təkrar olunmaz və nadir kimi kəlimələri qoydum bir kənara xüsusi sözünə üstünlük verdim.
Nədir bu nəsnə, sual edərsək, kompaniyalar, habelə şirkətlər elə bir təklif ortaya qoyur ki,nəzərdə tutulan müştəri qrupu hətta bağımlı olduğu markasını belə dəyişər.
Bu kəliməni icad edən zat Rosser Reeves Reality in Advertising kitabında bir çox yerdə yerli yersiz istifadə edilın bu kəliməyə daha dəqiq təif verməyə çalışmış və bunu 3 qrupda birləşdirir

1.Hər reklam müştəriyə təklif etməlidir. Bu nə sadəcə sözlərdən, nə məhsulun şişirdilməsindən, nə də vitrin şousundan ibarət olmalı deyil. Əlqərəz, gələbu məhsulu al və sənə təqdim olunmuş təklifdən faydanı qap.
2.Təklif yek olmalıdır, ki rəqib ondan belə mimoda keçə bilməsin.
3. 0 qədər təklif güc olmalıdır ki, böyük kütləyə xitab edə bilsin.
Bir neçə orijinal nümunələr...

  • Domino's Pizza: "You get fresh, hot pizza delivered to your door in 30 minutes or less—or it's free."
Pızzanız 30 dəqiqəyə qapınızda olmasa, nədirsə qiymətini biz ödəyirik, bu sloganla əsl USP yaradan Domino's Pizza işə yarar bir nümunə sərgiləmişdir.

Comments

Popular posts from this blog

Səksən yoxsa Həştad?

Tünd bənövşəyi haqqında

Bəzi sözlərin kimliyi və izahı