Fərdiyəçilik Marketingdə Satışı Əməllicə Silkələyir

Dünyanın irəlidə gələn şirkətlərindən XeroX bir neçə ölkədə 18 yaşından yuxarı 1000-dən çox müştəri arasında sorğu keçirmişdir. Sorğu başlığı Fərdiçiliyin Mühümiyatı.
Nəticə apaçıq ortada- İstehlakçılar onlara fərdi yanaşıldıqda geri dönüşüm yetəricə effektiv olur. hər on nəfərdən dördü , şəxsən onlara ünvanlanmış mesajlardan şirkətin yeni kampaniyalarını və yeniliklərini izləmiş olduqlarını açıqca bildirirlər.
Qadınların yüzdə 45-i adlarına ya da maraq dairəsinə aidliyi olan elanları oxuyur, saxlayır və onunla feedbackini bildirir.
Araşdırma həmçinin hərkəsətək tip yaxınlaşmanın da işə yaramadığını, müştərilərə fərqli yollarla yaxınlaşmaq gərəkdiyini ortaya qoyur. Belə ki, 35 yaş altında təxminən 4 nəfərdən 1-i (24 %) e- poçt yolu ilə ünsiyyətə müsbət ya mənfi reaksiya bildirir. Bu faiz, 55 yaş və üstündə isə 100%-dən 8-e düşür.
Fərdiyəçiliyin sosiologiyada daha dərindən araşdırılıb, Avropada nə dərəcədə genişləndəyi diqqətdən yayınmır. Kilsələrin boş, Partiyaların çəyirdəyinin sarsıntıları bildirir ki, əvvəlki kimi insanları bir araya gətirməyin nə qədər çətin olması, artıq bir ana fikir və ya ideologiya onları bir çətir altında saxlamır.

Comments

Popular posts from this blog

Səksən yoxsa Həştad?

Tünd bənövşəyi haqqında

Bəzi sözlərin kimliyi və izahı