"Mayak 13"-ü neçə nəfər tanıyır?
Mill brendlər yaranmalıdır, yaranmalı idi, hələ də gec deyil.
Beynəlxalq brendlər də zamanında yaranıb, yaşayır və yaşadılır.
Bu qlobal brendlər öz ölkələrindən
çıxınca, misafir olduqları ölkəyə gəlincə nə edirlər? deyə sual etsək, bugünün
yeni bloquna nəfəs vermiş olarıq.
Tam təsadüf, McDonaldsın Maharaja Mac
yeməyini görməsəydim, həm də qoyun əti, yüzdə yüz qoyun ayaq əti, bu bloq yazıma
mövzu tapa bilməzdim. http://mcdonalds.wikia.com/wiki/Chicken_Maharaja_Mac
geniş məlumatı burdan əldə edə bilərsiniz.
Gələk, əsas məsələyə ki, necə olur qlobal brend Hindistanda tam
fərqli bir menyu listəsilə fəaliyyət göstərir. Deməli, McDonalds başbilənləri
gözəl bilirlər ki, Hindsitanda hələ də bir ailənən ortalama illik gəliri 800 dolları keçmir. Ancaq bu
orta səviyyədə də yaşayan bir 260 mlnluq bir bazar var. Demək ki, bu yerli
bazara uyğun və ekonomik sayılacaq məhsullar işləmək lazımdır.
Gələk, digər ölkəyə, Finlandiya. Ən çox
kofe istifadə edilən ölkələrdən sayılır ki, bu soyuq göllər ölkəsinə qlobal
brend Gevalia rahatlıqla bazara girə bilmədi. Çünki, artıq ölkənin kofe
bazarını əlində tutan yerli Paulig brendi ona aman verəsi deyil. Üstünə bir də
bu Paulig bir ev hazırımı olan bir qəhvədir. Pauligdən
fərqli olaraq, Standartlaşmış,
həm də ləzzət standartlaşmasına nail olan Gevalia hələ də Helsinkidə çətin
günlərini yaşayır.
Deməli, bu kimi caselər də açıq şəkildə
bildirir ki, artıq təsdiqini tapmış "global think local act" sloqanı,
günümüzdə də aktuallığını qoruyur.
Ee, dollarda bahalaşdı, 2 dəfə devlavasiya da gördük, Çətinləşdi hə, yeni
françayzinqlər almaq. Belə də olmalıydı. Çarəsizik? Xeyr! Fürsətləri
dəyərləndirək, milli brendlərimizlə dünyaya açılaq. Həm də qaçınılmaz haldır
ki, biz bunu etməliyik. Yuxarıda sadaladığımız faktorları da nəzərə alaq,
Bazarı əməllicə öyrənib, sonra orda işə başlayaq.
"Mayak 13"-ü neçə nəfər tanıyır?
Comments
Post a Comment