SMS Marketing-in Restoranlar üçün kiçicik Resepti
Dəyərli ... Bəy/Xanım
Restoran sahibi olaraq və ya seçilmiş rəhbər
kimi Sizə MSM Şirkəti adından təklifimizi etmək istəyindəyik.
Əlbəttə
ki, işlətməkdə olduğunuz restoranın zərərsiz, maksimum qazancla işləməsini məsul
şəxs kimi qarşınıza məqsəd kimi qoymusunuz.
Bu halda
sizə şirkətimiz adından Mobile Marketing Plan hazırlayıb diqqətinizə çatdırmış
oluruq.
SMS
Marketing elə məhz Mobile Marketingin tərkib hissəsidir. Bu bizim sizə yegane
bugün üçün təklifimizdir. SMS Marketingin isə ən öndə gələn vasitəslərindən
biri isə Text Marketingdir.
Text
Marketingi bizim operatorlar rahatlıqla
texniki yönüylə dəstəkləyir.
Gələk ilk
sualımıza ki, SMS kimlərə göndəriləcək?
SMS 2 ana
seqment üçün nəzərdə
tutulacaq
1. Regular müştəri
2. Potensial müştəri
Regular müştəri artıq Sizin qazanmış olduğunuz müştəridir. Bu segmentə
mütləq şəkildə əlavə dəyər təklifi qaçınılmaz olmalıdır. Bunun üçün müxtəlif dəyər
yaradan təkliflər təqdim edilməlidir. Bu dəyərlər şübhəsiz loyallığı
artırmalıdır. Bunlar nələrdir
·
Aşpazınızın
bugünə özəl yeməyi
·
Ən
dadlı yeməyinizin tərkibi və qısa faydası
·
Günə
özəl xüsusi endiriminiz
·
Özəl
show proqramın öncəliklə regular müştərilərə təklifi
·
Ad
gününə özəl hədiyyəniz
·
Yeniliklər
haqda məlumatlar, menü dəyişikliyi.
Potensial
müştəri sizin üçün daha çox vaxt və əmək sərfətməniz nəticəsində əldə edəcəyiniz
seqmentdir. Burada sizin ilk başda özünüzü tanıtmağınız öncəlik daşıyacaq. Aşağıdakılardan
ibarətdir:
·
Show Text- yəni bu SMS-i göstərdiyiniz təqdirdə sizə özəl
25 faiz endirim
·
Bu
həftə sonu ziyarətiniz 2 nəfər olmaq şərti ilə restoranımızın sizə hədiyyəsi
·
Gözlənilməyən
bir xoş addım, masaya gül göndərilməsi
·
Şirniyyatın
ikram edilməsi
·
Günlük
menü haqda məlumatlandırma
·
Aşpazın
sevdiyinizin yeməyi hazırlamasını canlı canlı göstərməsi.
Comments
Post a Comment