Seyfəli plovu niyə tanınmır?!
Yer
Istanbul, Səmt
Beyoğlu, Məkan Trabzon Kalkanoğlu Pilavcısı, Təyinat: Restoran
Menüdə
sadəcə 3 başlıq atılıb
Plov,
Fasulye,Kərə yağında qovrulmuş ət...
Dada
gəlincə, şəhanə sadəcə şəhanə.
Müştərilərə
gəlincə illərin, ayların, günlərin toplanmış köklü ziyarətçiləri...
Yer Şəmkir,
kənd Seyfəli, Məkan deyil də məkanlar sadəcə kənd evləri, Təyinat: Xəyal
Kafesi...
Evdə
sadəcə evdə dadacağınız Seyfəli plovu.
Mövzuya
gəlincə, Yerli təamların niyə brendləşməməsidir?
Öncə
brendinq nədir deyə sorğulasaq,
Brendinq,
kimlikdir, biznes kimliyidir. Nələr brendinq ola bilər? Məhsullar, şəxslər və dəyərlər. Məqsəd nədir
brendinqdə?
Müştəriyə
daha asan satış edə bilmək və də müqayisəli üstünlüyün şəffaflıqla üzə çıxması…
Məhsulumuz,
restoranda satışda olacaq plovdur. Amma plov ümumi isimdir. Plov sadəcə düyü və
aş qarasını özündə ehtiva edir. Bizim xüsusiləşdirmək istədiyimiz isə Seyfəli
plovudur. Bu bir özbək aşı və ya tacik, nədəki döşəməli, biriləri üçün də sevilən
noxudlu plov deyil. Bu Şəmkir rayonunun Seyfəli kəndinə özəl plov çeşididir.
Keçənlərdə
Bakının göbəyində 50 qəpik deyilən yerdə, özbək plovunun necə satıldığının
canlı şahidi oldum. Dahası maraqdan daddım. Dadlıdır, amma Seyfəli plovu da
dadlıdır.
Özbəkistan
sərhədlərindən aşıb günümüzdə minlərlə km-I arxada qoyan bu aş Azərbaycan
insanı üçün könüldə taxt qurub. Bəs niyə üzərində durduğumuz plov çeşidi heç Qərb
bölgəsindən 1 addım da irəli getməyib?
Istanbul,
Beyoğlunda, Kalkanoğlu pilavcısı çox məşhurdur. Bilənlər bilir ki, tarixi də
var. Osmanlı padişahının aşçıbaşından gələn gizli reseptə hazırlanır. Məhsul və
tarixə dayalı dəyər cəmləşib, bu brendi yaradıb.Və ya Unkapanı pilavcısı. İnsan quyruğu gözdən yayınmır.
Bizim
aşlarımız da eyni Kalkanoğlu kimi məşhur ola bilər. Olmalıdır da. Sahib
olduğumuz təamlarımızı markalaşdıraq, həm ölkəmizdə həm ölkə xaricində…
Daimilik
brendinqi yaradırsa, insanlar onu gücləndirər. Adımızı, logomuzu, simbolumuzu, imzamızı və ya
bunların qarışığından brendimizi formalaşdıraq. Davamında əmtəə nişanımızı əldə
edirik(legal protection). Nəhayət ki, texniki və hüquqi istiqamətləri ilə
işimizi tamamlayırıq.
Dövrümüzdə
brendin çox olması, yerli brendlərin güclü olması, sürətlə böyüməsi, ölkə
tanıtımı, dəyər anlayışının genişləməsi, satışının dolayı gerçəkləşdirilməsi,
sahibkarlığın cücərməsi, milli marketinqin ayaqda qalması deməkdir. Siyahını
genişlətmək yetərincə mümkündür...
Sonda
xatırladım ki, Seyfəli plovunun brendinə sahib olma və onun satışını təşkil etmə
o demək deyil, sizin mütləq Seyfəlidən olmanız gərəkir. Himnimizin sözlərinin
müəllifi olan Əhməd Cavad da Seyfəli kəndindən idi. Bugün onun sözlərini qələmə
aldığı himnimizi 7-dən 77-yə hərkəs bilir...
Comments
Post a Comment