SMS Marketing, Vacibliyini anlamayan Restoranlar yaxud da Donor axtaran Marketlər

Mobile Marketing-in tərkib hissəsi olan SMS Marketing günümüzdə çox aktualdır. Hələ bunu ölkəmiz üçün şamil etsək yeganə Mobile Marketing növü budur.
Restoranların, Tekstil, Marketlər, Travel şirkətləri üçün çox effektiv bir tool hesab oluna bilər. Həm az pul xərclənir, həmçinin qısa müddətdə hədəfə çatmış olur.
Sadəcə bizim ölkədə SMS Marketing-in Text Marketing-i istifadə olunur. Təəssüf ki, nə şəkilli, nə videolu heç bir bu tipli SMS göndərişi mövcud deyil.
Bununla yanaşı bir çox sahənin əsas da Marketlər və Restoranların bu reklam sahəsini asqıya alması daha da insanı üzür. Axı gündəlik Menü haqqında loyal ya da passant xarakterli müştərilərə SMS göndərməklə müştəri rəğbətindən başqa nə əldə edə bilər ki qurum? Hesab edək ki, Sultans restoranının Menü Marketingin icabı kimi SMS-lə gündəlik biznes lanç və ya həftə sonu Turkish Night show proqramı göndərişi heç də mənfi xarakterli məlumat olmaz. Tam tərsi, müşəriyə faydalı olar. Həmçinin eynisiylə Sultans Restoranının da mənfəətini artırmış olar.




Və ya düşünün ki, Super Marketlərin müxtəlif reyonlarından məsələn Balıq və balıq məhsulları olan reyonundan, ordan daimi məhsul alan müştəriyə "Tazə Palamut balığı gəlmişdir" mesajını göndərmək əslində loyallıq proqramı çərçəvəsində effektiv bir vasitədir. Ancaq gələk Super Market rəhbərlərinə, adicə Kart sahiblərinin telefonlarının nömrələri  excelə yazdırılmır. Axı niyə hələ də qan itirməyə davam edirsiz? Minlərlə klientlərinizin həmçinin potensial müştərilərinizin sizlər tərəfindən hazırlanacaq olan CRM proqramları çərçivəsində idarə edilməsi ancaq qazancınızı artırar eyni zamanda müştərilərinizə əlavə dəyər vermiş olursunuz.


Comments

Popular posts from this blog

Səksən yoxsa Həştad?

Tünd bənövşəyi haqqında

Bəzi sözlərin kimliyi və izahı